reklama

Nový článok

Dobrý večer, Stretli sme sa tu aby sme sa stretli na tejto časti blogu kde budem skôr s pravidelnou nepravidelnosťou prispievať články.. Jeden už by som aj uverejnil ale vzhľadom na túto noc a konštaláciu hviezd som nedokázal sa vrátiť späť k čistej mysli a udržaniu rúk v kľudnom stave..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Dobrý večer čitatelia

Dobrý večer,

Stretli sme sa tu aby sme sa stretli na tejto časti blogu kde budem skôr s pravidelnou nepravidelnosťou prispievať články.. Jeden už by som aj uverejnil ale vzhľadom na túto noc a konštaláciu hviezd som nedokázal sa vrátiť späť k čistej mysli a udržaniu rúk v kľudnom stave..

No po včerajšom výlete po baroch jedného nemenovaného mesta s paradoxným názvom Trenčín" a jeho "študenských baroch" som pochopi kam táto civilizácia speje.

Už dávno som sa zamýšľal nad otázkou :
Deti sú zázračné, ale kde sú zázračný dospelí??
Ani sám neviem a preto idem aspoň niečo nájsť na vyrovnávku mysle.. Ja tu napíšem i niečo viac ale zatial sa mi nepodarilo niečo vhodné, čo by som mohol zverejniť. Možno po zajtrajšej prednáške kde sa stretávajú samí ospalci a cvoci ktorým svet nie je prekážkou.
Tak zajtra, ak ma pravda nezoberú do blázinca.

Zatial by ste mi mohli napísať čo asi si predstavujete na tomto blogu nájsť. Čo tu ešte není.
Tak príjemný večer a hlavne bafte sa :o)

Viliam Lang

Viliam Lang

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Choďte do ktorého kolvek domu a budete sa diviť, že ak drží manžel noviny nejakým smerom, tak určite tým, kde se nachádza jeho manželka... nieže by ich čítal, možno už ich má dávno prečítané Zoznam autorových rubrík:  Dobrý večer priateliaMoje postrehyMeditaciaDj go over pass for Mix pult`sCitáti k životu

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu